Artikel 1.
Definitie

  1. Klant: De koper
  2. De webshop eigenaar: Good2know
  3. Retourneren. Het recht om een artikel te retourneren binnen 14 dagen.

Artikel 2.
2.1 Identiteit van ons bedrijf.

Wij zijn de webshop Good2know onder de naam good-2-know.nl.

2.2 Hoe kun je ons bereiken?

Adres:
Randweg-west 3
2662 ER Bergschenhoek
Info@good-2-know.nl
Telefoon: +31 (0)6 85 25 04 95 (Alleen als Business Whatsapp)

2.3 Openingstijden
Onze webshop is 24/7 open!
Wij zijn per mail en whatsapp heel goed bereikbaar. Wij reageren meestal binnen een paar enkele minuten/uren op jouw bericht. Onze maximale reactietijd is 24 uur, dit betekend dat je binnen 24 uur reactie zult krijgen. Wilt u ons telefonisch bereiken? Laat a.u.b. een berichtje achter per mail/business whatsapp, wij zullen ernaar streven om jou zo snel mogelijk te bellen.

Let op! in het weekend en gedurende feestdagen kunnen we wat slechter bereikbaar zijn.

2.4 Overige informatie
KVK nr. 78452406
BTW/ VAT nr. NL003060037B77

Artikel 3.
Relevantie

  1. Onze voorwaarden gelden voor al onze producten, services, handelingen, aankopen, retouren en onze webshop.
  2. We proberen onze voorwaarden zo duidelijk mogelijk vast te stellen zodat u een indruk heeft voordat u een aankoop doet. Je kunt de voorwaarden vinden aan de onderkant van elke webpagina in het voetstuk.
  3. Als er toegevoegde algemene voorwaarden zijn, dan zullen wij ons best doen om dit duidelijk te maken en jou hiervan op de hoogte te houden voordat u overgaat tot aankoop.

Artikel 4.
Ons aanbod
4.1 Product informatie

Wij bewaren geen geheimen over onze producten. Dit is de reden waardoor wij ten alle tijden de volgende informatie over onze producten zullen benoemen:

  1. De prijs (inclusief belastingen)
  2. Verzendkosten
  3. Verzendmethoden
  4. Betalingsmogelijkheden
  5. Of wij het product op voorraad hebben.
  6. Materialen voor productie van het product.
  7. Realistische productfoto's

 4.2 Geldigheidsperiode
Als er een periode is van bijvoorbeeld een actie of promotie, dan zullen wij dit duidelijk melden van wanneer tot wanneer deze acties gelden.

4.3 Schrijffouten
Schrijffouten binden ons niet tot schriftelijke afspraken.

Artikel 5.
Overeenkomst

  1. Een overeenkomst is geaccepteerd zodra een klant een product plaatst bij ons.
  2. Na het plaatsen van jouw bestelling, krijgt de klant een bevestigingsmail.
  3. Als klant ben jij verantwoordelijk voor de gegeven informatie over jouw adres, naam, e-mail adres en telefoon nummer. Bijkomende kosten voor het geven van verkeerde informatie, kunnen op de klant verhaald worden. 

Artikel 6.
Retourneren

  1. Na het ontvangen van jouw product, heb je 14 dagen bedenktijd om jouw product te bekijken, te testen en ons te laten weten dat je het product wilt retourneren.
  2. Wij zullen overgaan tot terugbetaling binnen 14 dagen, nadat wij het product hebben ontvangen in zijn originele staat en verpakking. Schade, gebruikssporen, vernielen van het product of verpakking, zal resulteren in geen acceptatie van jouw retour.
  3. Wij zullen de kosten voor retourneren alleen vergoeden als wij het verkeerde artikel hebben verzonden, wij een fout hebben gemaakt en of wij een verkeerd of beschadigd product bij u hebben afgeleverd. In alle andere gevallen zijn de kosten voor retourneren voor de klant.

Artikel 7.
Prijs

  1. Zie artikel 4.
  2. Al onze prijzen zijn inclusief btw.

Artikel 8.
Bezorging en toepassingen

  1. We zullen er alles aan doen om een volledig, goed verpakt, netjes verpakt product naar jou toe te zenden in de afgesproken tijdsperiode.
  2. De levertijden zijn afhankelijk van het land waarin je besteld. Meestal wordt er binnen Nederland geleverd binnen 1-2 werkdagen en in Belgie binnen 2-3 werkdagen. Daarbuiten kunnen de levertijden verschillen.
  3. Voor het leveren van onze producten maken wij gebruik van de diensten van PostNL, DHL, FEDEX en UPS.
  4. Als een artikel niet (op tijd) geleverd kan worden, door wat voor reden dan ook, dan zullen wij dit aan u doorgeven binnen een maand tijd, een eventuele terugbetaling zal direct in werking worden gezet. 
  5. De risico's van een pakket dat zoekraakt tijdens transport en levering is onze verantwoordelijkheid.
  6. Als wij falen om jouw bestelling binnen 30 dagen te leveren, dan heb je het recht om jouw bestelling te annuleren zonder opgave van redenen. Je aanschafbedrag en eventuele bezorgkosten zullen binnen 14 dagen na annulering worden terugbetaald.
  7. Voor onze leveringsvoorwaarden kun je onze vraag en antwoord pagina raadplegen.

Artikel 9.
Betalingen

  1. Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: iDeal, Bancontact, Paypal.
  2. Als er iets misgaat tijdens het betaalproces, neem dan alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op.

Artikel 10.
Klachten
Een klacht indienen kan per e-mail of Business WhatsApp. Wij hebben een voorkeur naar een schriftelijke afhandeling van en klacht om miscommunicatie te voorkomen. Als u een klacht indient, kunt een reactie binnen 24uur verwachten. Als we niet overeenkomen tot een oplossing, dan kunt u ten alle tijden in beroep gaan.

Artikel 11.
Disputes

Deze voorwaarden zijn vastgesteld in de Nederlandse wetgeving en wij houden ons aan deze voorwaarden.

Een beroep indienen kan via de Europese platform voor klachten (ODR platform) Zie website: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Artikel 12.
Additionele of overige termen

Wij hopen dat onze voorwaarden u van genoeg heldere informatie voorzien. Als er veranderingen plaatsvinden in de toekomst binnen onze voorwaarden, dan zullen wij dit op onze website op tijd laten weten op een duidelijke manier. Natuurlijk zullen deze veranderingen onze klanten niet negatief beïnvloeden.